Blog
utorak, prosinac 5, 2017
Da vam ispričam jednu žalosno smiješnu priču iz domene hrvatskih  tele-operatera.

Dakle, bila sam VIPov korisnik  mob. usluga  punih  11 godina. Koncem rujna, točnije 26.rujna, ničim izazvan moj prastari mob je krepao za sva vremena. Javim  se VIPu i objasnim da mi uskoro (5.11.) ističe ugovor, i da ću nastaviti koristiti njihove usluge ako mi omoguće kupnju nekog mobitela  po akcijskoj cijeni. Gospoda odgovore da zahvaljuju što produžujem ugovor, a o mobitelu ni riječi. Pa sam čekala, pa zvala, molila kumila, da bi se oglasili kako su mi poslali mob. posredstvom  Oversisa 2.10., što je bila čista laž. Mob.sam dobila 6.10. nakon silnih intervencija kod Oversisa, koji je utvrdio da mi je VIP dao krivi broj pošiljke, itd, itd….

E, onda ja odem u 22 km. udaljeni Metković gdje VIP ima ured, i molim neko mlado momče koje tamo radi da mi sredi karticu, jer je bila ugašena (ne znam zašto, ali odmah su je 26.9. ugasili). Ali, nećeš brale tako lako! Molim ja momka da zove  službu u Zagrebu, da imam ugovor do 5.11. (a bio je 6.10.) ali on me ne vidi na ekranu, i kategorički odbija bilo koga zvati. Znači, osudio me je na mjesec dana bez mobitela, ali pretplatu moram platiti. Vraćam (opet putem Oversisa) njihov mob. i sve dokumente u VIP Zagreb, i zahtijevam da mi pošalju rješenje o raskidu ugovora za koji ja ni na koji način nisam kriva. No, oni mi i dalje šalju račun, plus 20 kuna  ratu za mob.koji sam im vratila. Dakle, svi koji mislite u VIP, bježite od njih kao od zmije.

No, muke po mobitelu se nastavljaju. Kupim mobitel u pločanskoj pošti, dobijem i broj (Tomato), PUKove i PINove. Idem na bonove. E, opet nećeš majci. Kupim bon od 50 kuna, ma nisam zvala pet, šest puta i frajer javlja da više nema kunica.

Što sad? Kako smo moj zakoniti i ja korisnici Optima usluga televizije i interneta i u Pločama i u Vukovaru, odlučim se odazvati na njihovu akciju u kojoj nude vrlo povoljne opcije za mobitele. Pošto je i mobitel moga zakonitog u međuvremenu pri izdisaju, izaberem opciju (mislim da se zove „Hibrid“ hahaha…) 109 kuna plus 1 kuna na 24 mjeseca za mobitel. Sve lijepo dogovorimo, imaju sve moje podatke i ja se konačno ponadala kraju muka.

Ma, da ne bi! Poslije toga dogovora 5.11.  (znači prije mjesec dana) nitko se ne javlja, nema mobitela niti bilo kakvoga znaka, pa opet zovem službu. Javi se neka druga dama, opet obećanja, kaže da je gužva jer je opcija povoljna i blablabla… Dobro, razumijem! Pa onda prođe opet deset dana, opet zovem, javi se muški i kaže da uopće nisam evidentirana, i neka zovem TCom, jer je ta opcija s njima dogovorena, i oni daju odobrenje. Pa zovem TCom, a gospođa operaterka kaže: ma kakvi, to za vas ne vrijedi, vi niste naš korisnik. Nudimo vam opciju 109 kuna, ali mobitel je za vas osamsto  (i još nešto, nisam zapamtila) na 24 mjeseca. Kažem ja ženi: ma ni u ludilu ne bih to uzela. Svršena priča. Pa zovem opet Optimu i pitam s kim ja zapravo dogovaram opciju. Kaže momče: za 48 sati ćete dobiti sve. To je bilo u prošli petak, prije dvanaest dana. Odlučim ostati na bonovima, i više nikoga ne zovem.

No, danas mi stiže velika koverta od TComa, u njemu kartica, pa dobrodošlica u Simpa, i još pitaju „je l' štima“. Napišem im da ne štima, jer ja sa njima ništa nisam dogovorila. Onda mi neka dama iz TComa traži OIB, da provjeri, kaže. Ma što vi imate provjeravati kad me nemate u sustavu, nisam sa vama ništa dogovarala i ne dam svoj OIB. Samo mi recite kome da vratim sve ove papirčine. Nazovem poslije toga Optimu, pitam što su mi to poslali iz TComa kad sa njima ništa nisam dogovorila, a kaže čovjek: oprostite, naša je greška, vidim da kraj vašega imena piše za mobitel: jednokratno! Meni to ništa ne znači, i odlučila sam ne ljutiti se, niti psovati, niti slati ih u rodni kraj.

Ma kakav mobitel, kakve trice. Živi ženo kako si nekad živjela bez tih govana, a ako me netko treba, neka zove.

lijepa-nasa @ 20:58 |Isključeno | Komentari: 0
Brojač posjeta
1609106
Arhiva
Index.hr
Nema zapisa.